Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uusi põrutavaid rehviuuendusi pole

    Autojuhtide seas viidi läbi uurimus, milliseid uuendusi soovivad nad autodel näha. Teisel kohal oli soov, et rehvid ei puruneks ehk kui rehv katki läheb, siis võiks olla võimalik edasi sõita.
    Sellised rehvid on nüüd enamikul rehvitootjatel olemas.
    Purunematu rehvi tulekuga tehti rõõmu nii autojuhile kui ka autotootjale.
    Viimasele sel põhjusel, et enam ei pea oma pead vaevama küsimusega, kuhu panna tagavararatas. Seda pole lihtsalt vaja. Õhust tühja rehviga saab nüüd vabalt mingi rehvitöökojani longata ja sealt abi otsida.
    Mis edasi? Kas rehvitootjad tulevad varsti välja jahmatavate toodetega, mille peale autojuhid võiksid ah ja oh teha?
    GoodYear Dunlop Tires Baltics ASi müügijuhi Marek Mooruse sõnul on see vägagi vähetõenäoline. Mingeid uusi vajadusi, mida rahuldada, ju tegelikult pole.
    Moorus nimetab, et praegu töötatakse enamjaolt juba olemasolevate rehvide kallal.
    Näiteks mõeldakse välja uusi ja ilusaid mustreid ja otsitakse võimalusi, kuidas oma firma nime rehvi küljel rohkem silmapaistvaks teha. Inimene ostab ju silmadega ja rehvitootjate eesmärk ongi teha rehv võimalikult atraktiivseks ja seda just nimelt kirjade ja mustrite abil.
    Mooruse sõnul on erinevate tootjate rehvid ka väga sarnaseks muutunud. Kui GoodYear oli esimene, kes tuli välja n-ö V-kujulise mustriga ja müüs seda hästi, siis nüüd on selline muster olemas kõigil tootjatel.
    Erinevate uute segude tulek on samuti kahtlane. Imepidamisega rehve võib Mooruse sõnul teha küll, kuid turule pole võimalik selgitada, et uue rehviga saab kaks korda paremini pidama, kuid sõita saab vaid 5000 kilomeetrit, sest rehvisegu on väga pehme ja kulub ruttu.
    Hädas ollakse ka uute tehnoloogiate turule toomisega.
    Toyota Baltic ASi turundusjuht Raido Toonekurg räägib, et Toyota pani oma uuele RAV4-le alla Bridgestone'i rehvid, millel sama tehnoloogia, mis GoodYearilgi ehk Runonflat. Kuid neid ei saa Põhjamaade turgudele müüa ega siin ka osta, sest puuduvad võimalused nende teenindamiseks.
    Nimelt on teeninduseks vaja spetsiaalseid pinke, mis maksavad väga palju ja seda väljaminekut pole enamik veel teinud.
  • Hetkel kuum
Artur Praun: ettevõtted hakkavad varem või hiljem omaenda digiprügisse uppuma
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
USA aktsiaile tähtis nädal algas börsiindeksite tõusuga
USA peamised indeksid alustasid rohelise värviga nädalat, mil keskpank Föderaalreserv otsustab, kas langetada Wall Streeti kergenduseks baasintressimäära või mitte.
USA peamised indeksid alustasid rohelise värviga nädalat, mil keskpank Föderaalreserv otsustab, kas langetada Wall Streeti kergenduseks baasintressimäära või mitte.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Valmistoidutootja tuli kahjumist välja
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.