Page Not Found

  • OMX Baltic0,44%301,66
  • OMX Riga0,19%895,1
  • OMX Tallinn0,2%2 066,57
  • OMX Vilnius0,04%1 194,92
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,19%8 735,6
  • Nikkei 2251,19%40 054,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,08
  • OMX Baltic0,44%301,66
  • OMX Riga0,19%895,1
  • OMX Tallinn0,2%2 066,57
  • OMX Vilnius0,04%1 194,92
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,19%8 735,6
  • Nikkei 2251,19%40 054,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,08
  • 30.10.06, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiuurija: Tartu uue õlle kampaania ebaõnnestus

Reklaamiuurija Merit Karise peab Tartu uue, nn protestiõlle Cuba lansseerimiskampaaniat ebaõnnestunuks.
„Reklaam hüüab: “Lõpp idiootsusele, omakasule, ükskõiksusele ja hoolimatusele!” Tegelik tegu on vastupidine,” kirjutab Karise homses Äripäevas, ”kui õlletehas tõesti arvab, et nii saabki ühiskondlikku aktiivsust tõsta, siis ta nimelt peabki oma tarbijat idioodiks ning on ise silmakirjalikkuse ja topeltmoraali võrdkuju.”
Midagi kõrist alla kallates või nahka pistes teeme Karise sõnul enamasti samaaegselt ka midagi muud: edastame teistele sõnumi, näitame ennast, kuid reklaam enamasti ei kõneta inimest ühiskondlik-poliitilise indiviidi, kodanikuna ega oota temalt muud, kui rahakotiraudade avamist.
„Miks pole A.Le Coqi uuel õllel mingit pistmist tõelise protestiga nõmeduse, rumaluse, silmakirjalikkuse ja topeltmoraali vastu? Või pöörame küsimuse ümber - millal siis oleks Cuba protestiõlu?” küsib Karise ja vastab: ”Kui Tartu Õlletehas annaks iga ostetud Cuba pealt mingi summa kodanikeühendustele. Kui seda toodaks (“revolutsioonilise” reklaamikontseptsioonita) väike pruulikoda kuskil Eesti nurgas ning seega oleks teadliku jooja valik protest suurtootjate monopoli vastu. Siis tähendaks Cuba tarbimine enamat kui ostetud pudeli sisu kõrist alla kallamist.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele