• OMX Baltic0,67%302,36
  • OMX Riga0,03%893,68
  • OMX Tallinn0,03%2 067,16
  • OMX Vilnius0,35%1 198,68
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,57%8 785,65
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,67%302,36
  • OMX Riga0,03%893,68
  • OMX Tallinn0,03%2 067,16
  • OMX Vilnius0,35%1 198,68
  • S&P 5000,8%6 141,02
  • DOW 300,94%43 386,84
  • Nasdaq 0,97%20 167,91
  • FTSE 1000,57%8 785,65
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 22.05.07, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peaauhind - HIV-positiivne!

Sotsiaalreklaamiga kipub paljudel olema tunne, et ainus võimalus sõnum õigesse kohta kohale viia on šokk. Sestap on ka suur osa sotsiaalreklaame pisarakiskujad või okseleajajad.
"Võib-olla mängib siin rolli ka reklaamiinimeste soov end välja elada. Sageli ei taha reklaamijad mõistetamatutel põhjustel oma kampaanias isegi negatiivseid sõnu "ei" või "pole" kasutada. Mis iganes on põhjuseks, tagajärg on paljude vankumatu usk sellesse, et sotsiaalreklaam peab mängima just nimelt hirmu-, süü- ja kahjutunde nootidel," märkis tänases Äripäevas reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht Kent Raju.
Seda rõõmustavam on tema sõnul näha hoopis julgelt positiivse välimusega HIVi ennetuskampaaniat. "Just seesama roosa auhinnamäng, mis telerist, tänavailt ja internetist lõbusal toonil endaga tutvuma kutsub. Stilistika on pildis ja tekstides aga ometi väga peenelt välja mängitud. Tekstid on kirjutatud vabas ning vaheldusrikkas vormis. Hoolimata näivast särast, on kampaania taga midagi nii tõsist, et selle ütlemine lõbusal häälel silma pilgutades omamoodi peletavaks muutub. Ja veelgi tõsisemalt mõtlema paneb," lisas ta.
Raju sõnul tasuks selle kampaania järel uuring teha ja võrrelda seda mõne varasemaga. Tulemused võiksid tema arvates Eesti sotsiaalreklaami maastikku muuta küll.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele