Eero lähtus idee arendamisel sellest, et idee oleks ka reaalselt teostatav, sest huvi ettevõtluse vastu on tal suur. Praegu pole noormees otsustanud selliseid uksekellasid tootma hakata ega looma prooviks ka õpilasfirmat, kuid mõtted ettevõtlusest on ahvatlevad. Siiski ei kavatse noormees auhinnaraha ettevõtluseks kulutada, vaid annab poole emale. Teise poole paneb kõrvale, et osta trikijalgratas. "Niisama ei raiska," ütleb ta kindlameelselt.
Teise koha ja kahe tuhande krooni omanikuks sai Tallinna Nõmme Gümnaasiumi 7. klassi õpilane Karin Salu, kes looks uisud, millega saaks ka rulluisutada ja suusatada.
Uisud on tavalise uisu kujuga, küljelt saab välja võtta rattad ning siis need oleks kui rulluisud. Uiskudest saab teha ka väikesed suusad, kui asetada suusk uisutera otsa.
"Mõtlen ka igapäevaselt igasuguseid huvitavaid asju välja, kuid see on esimene, mille olen algusest lõpuni paberile pannud," räägib Karin. Konkursile saatis ta veel kaks oma ideed. Neiu pole veel otsustanud, mida auhinnarahaga peale hakata, kuid ettevõtlus tundub huvitav plaan tulevikuks.
Kolmanda koha ja tuhande krooni omanikuks sai Mihkel Langebraun ideega toota päevikuid, milles ei peaks tunniplaane iga nädal uuesti kirjutama. Selliste päevikutega hoiaksid kooliõpilased oma aega kokku. "Tegelikult on see mul juba üsna vana mõte, see tekkis millalgi gümnaasiumis õppimise ajal," räägib TTÜ ehitusteaduskonna esimese kursuse tudeng Martin.
Noormees leiab, et ettevõtlusega tegelemiseks on vaja end täielikult välja rebida tavaelu rutiinist nagu kool ja töö. "Minu aja ongi siiani ära võtnud kool ja see on olnud ka üks põhjuseid, miks ma ei ole asunud oma ideed teostama," selgitab Martin.
Konkursil anti välja ka kaks eripreemiat. Ühe omanikuks sai Mikk Kaevats ja teine omistati Siim Kaevatsile suurepäraste innovatiivsete ideede eest.
Mikk Kaevats pakkus välja idee võtta koolides kasutusele virtuaalne reaalajas õppetund veebikaamera vahendusel. Mikk arvas, et kui õpilane on haige ja puhkab või on huvitegevusega seotud põhjustel koolist ära, siis päeva lõpus koju jõudes oleks hea võimalus vaadata kiiresti salvestatud koolitunde ja saab asuda õppima. See tooks kooliellu palju põnevust.