• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,32%8 786,14
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,38
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,32%8 786,14
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,38
  • 23.04.07, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma kalleimaks brändiks tunnistati Google

Maailma 100 kallima brändi edetabeli BrandZ Top-100 eesotsas troonib Google väärtusega 66,43 miljardit dollarit ehk ligi 766 miljardit eesti krooni.
Aastaga on brändi väärtus kasvanud 77 protsenti, vahendas postimees.ee Lenta.Rud. 2006. aastal oli Google samas edetabelis 7. kohal.
Teisel kohal on sel aastal Google’i järel General Electric väärtusega 61,88 miljardit dollarit ehk 713,5 miljardit eesti krooni. Kolmandaks jäi Microsoft (56,9 miljardit ehk 656 miljardit eesti krooni) ning neljandaks Coca-Cola, mille väärtus on edetabeli koostanud Millward Brown Optimori hinnangul 44,1 miljardit dollarit ehk 47,3 miljardit krooni.
Kuuendal kohal on Marlboro (39 miljardit dollarit ehk 449,7 miljardit krooni).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõigist brändidest on kõige kiiremini kasvanud Marks Spenceri väärtus, mis kasvas aastaga 192 protsenti, moodustades 9,5 miljardit dollarit ehk 109,5 miljardit krooni.
Apple’i väärtus on tänu ettevõtte edule audio-video sektoris kasvanud aastaga 55 protsenti 24,7 miljardi dollari ehk 284,8 miljardi kroonini, tagades firmale 16. koha maailma kallimate brändide edetabelis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele