Tallinnas omanimelisi triiksärke tootev
Gowri muudetakse jaemüüjaks, kes hakkab sama kaubamärgi all pakkuma kõiki
meesteriideid pintsakutest püksteni.
Eestis meestepäevasärke õmblevad firmad ei karda Skandinaavia allhanke kadumist, kuid kasumit otsitakse oma kaubamärkide arendamisest. Gowri juht ja üks suuromanikke Lauri Uustalu ei varja, et eeskujuks on Baltika. Väikefirmana küll nii suuri laienemisplaane pidada ei saa: “Avame kaks-kolm kauplust aastas, esimene uue stiili järgi tehtud pood tuleb Riia kesklinna selle aasta juunis.” Triiksärgitootmine ära ei kao, kuid muid asju hakatakse sisse ostma. Hulgimüügile rõhku ei panda, ainult enda poodidele, kirjutas Ärileht.
Kakssada kilomeetrit lõuna pool asuv Sangar, Eesti suurim meestepäevasärkide tegija, on tulevikuks valinud natuke teise tee. Juhatuse esimees Gunnar Kraft selgitab, et mõne aasta tagune väike segadus, kus Sangar proovis seda ja teist, on seljataha jäänud. “Nüüd on pilt selge,” ütleb Kraft. “Oleme kõige kvaliteetsemate meestepäevasärkide tegija.” Tähtsaimaks jääb hulgimüük kaubamajadele, toetuseks mõned oma poed olulisemates ostukeskustes. Traditsioonilise Balti-suunalise laienemise kõrval üritab Sangar jõuda ka ahvatlevale Skandinaavia turule. Hiljuti avati pood Soomes ja Kopenhaageni messi kaudu on ääri-veeri jõutud ka Rootsi ja Taani kaubamajade ostujuhtide jutule.