• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 06.02.08, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi: müügihinda ei kujunda kaupmeeste omavoli

Nagu Maris Lauri oma artiklis on väga tabavalt nentinud kujundab kaupade lõpliku müügihinna nõudluse-pakkumise vahekord, mitte kaupmeeste omavoli, on Rimi seiskoht.
"Pole võimalik müüa hinnaga, mida tarbija pole nõus maksma. Ning tuleb müüa hinnaga, mis katab kliendi meeldivaks teenindamiseks ning taasostude saavutamiseks vajalikud kulutused," rääkis Rimi Balticu turundusjuht Ruta Kallaspoolik.
Kallaspoolik märkis, et tarbijad saavad kaupmeeste otsust mõjutada "jalgadega"- loobudes käimast kaupluses, kus hinnatase on ebaõiglaselt kõrge, keeldudest maksmast lisateenuste eest ning valides lihtsama- sobivama kauplusetüübi. "Oma ostuvalikutega- kui kliendid eelistavad pigem soodsama ühikuhinnaga tooteid - ei jää ka targal kaupmehel teist alternatiivi, kui sortiment tuleb vastavalt ümber kujundada ning leida tooteid, mida ostetakse," nentis turundusjuht.
"Kui kauba või teenuse hind ei vasta teie arvates tema väärtusele, siis tuleb ta jätta ostmata. Võimalusel tasuks ost teha teiste kaupmeeste juures, kes sama kaupa odavamalt müüvad. Kaupmees saab kõrgest hinnatasemest üldjuhul aru siis, kui kaup müügiks ei lähe. Niikaua, kui on piisavalt palju inimesi, kes igasuguse hinnaga kauba ära ostavad, hinnad ka tõusevad. Kui valikuvõimalust ei ole ning kaupa-teenust on hädasti vaja, siis tuleks ost teha võimalikult väike," Hansapanga makroanalüütik Maris Lauri tänases aripaev.ee online-intervjuus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele