Seli kinnitusel tuleks selle aasta jooksul terminali kontseptsioon lõplikult läbi mõelda, äriskeem paika panna, et siis tööga pihta hakata: "Selleks Tallinna Sadama juhtkond Hiina Ningbo sadamaga eellepingu sõlmiski."
Seli väitel oleks Hiina kaupade jaotuskeskuse loomine Tallinna oluliseks hüppeks kogu transiidivaldkonna edasises tulevikus. "Suurem osa võimalikest Tallinnasse saabuvatest kaupadest on mõeldud Skandinaaviasse ning Loode-Venemaale, kuhu nende transport saab Muugalt edasi toimuda just meritsi, mis on Tallinna Sadamale kahekordselt kasulik. Väiksemates kogustes Lätti ja Leetu ning ka Moskva piirkonda on neid aga võimalik toimetada raudteel."
Samas, nagu selgub Seli vastustest, ei ole üldse selge, millisesse terminali või kuhu peaksid Hiinast need aasta 1 miljon TEUd (konteinervedude mõõtühik) saabuma. "See selgub pärast läbirääkimisi partneritega ehk siis lepingu sõlmimisel." Konkreetse lepinguni võib kuluda umbes aasta.
1. veebruaril kirjutas Den za Dnjom aga peaministripartei flirdist Paldiski Põhjasadamaga. Kui tõenäoliseks võib pidada asjaolu, et Partsi toetatavat konteinerterminali torpedeeriti põhjusel, et selle asemel tahab peaministripartei investeerida erakätes olevasse Paldiski Põhjasadamasse? Seda ettevõtet juhatab reformierakondlane Robert Antropov.
Seli väitis, et Tallinna Sadamal puudub plaan Paldiski Põhjasadam ära osta. Samal ajal möönis ta, et laiemas plaanis on koostöö osas võimalik siiski läbi rääkida ka Põhjasadamaga. Seli kinnitusel leidub "puutepunkte", mille pinnal ühistegevust arendada. Den za Dnjom-il jääb üle järeldada, et kõne alla võib tulla näiteks rendileping, kus osa Paldiski Põhjasadama kaidest renditakse riigile kuuluvale Tallinna Sadamale.
Küsimusele, kas riigile kuuluva äriühingu jaoks ei tundu ebaeetilisena ajada ühist äri offshore taustaga ettevõttega, kostis Seli, et juhul, kui tehakse koostööd, ei tehta seda omanikega, vaid sadama tegevjuhtkonnaga, kes tegeleb igapäevaküsimustega. "Taolistes asjades on kahel kõrvuti asuval ettevõttel alati puutepunkte."
Veebruari alguses on toimunud Paldiski Põhjasadama omanike ringis muudatused. Aasta alguses oli Paldiski Sadamate ASi aktsiate omanikuks veel Hollandi Antillidel Curacaos registreeritud firma CNP Investments N.V. Nüüd on ettevõtte omanikuks taas saanud Briti Kanalisaartel registreeritud Tintrade Ltd, kes oli sadama omanik ka 2004-2006. Tintrade on seotud kütusefirmaga Saurix Petroleum ja Paldiski Sadamate juhtfiguuride Aleksandr Nakonetšnõi ja Aleksei Tšuletsiga.