• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,01%6 449,1
  • DOW 30−0,08%44 909,56
  • Nasdaq 0,01%21 624,25
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,01%6 449,1
  • DOW 30−0,08%44 909,56
  • Nasdaq 0,01%21 624,25
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • 09.04.08, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ascar: Opel tõuseb fööniksina tuhast

AS Ascar Tallinna müügidirektor Tauno Tuisu sõnul on langenud müüginumbritega Opelil kindlasti suur potentsiaal fööniksina tuhast tõusta.
ARKi statistika kohaselt langesid märtsi müüginumbrid võrreldes 2007. aasta sama kuuga 48%, 141 sõidukilt 73 Opelile.
„Opelil on kindlasti suur potentsiaal fööniksina tuhast tõusta. Tegelikult ei ole küsimus selles, kas igakuiselt müüakse veidi rohkem või veidi vähem kui 100 uut Opelit. Vaadates ja võrreldes Opeli mudeleid konkurenttoodetega, siis ei näe ma ühtegi suurt põhjust, miks Opeli müüginumbrid ka tänases jahtuvas majanduskliimas ei võiks olla suurusjärgu võrra suuremad. Aga reaalsed faktid, et Opel on muutunud viimastel aastatel väga kvaliteetseks ja isikupäraseks autoks, ei ole paraku veel rahva seas küllalt kanda kinnitanud. See ongi üheks peamiseks põhjuseks, miks praegusel ajal Opel langustrendi näitab,“ selgitas Tuisk.
Tuisu sõnul on käesoleva aasta üks peamiseid eesmärke koostöös Opeli diilerite ja General Motorsiga töötada välja tegevusplaanid, kuidas Opeli mainet tõsta, sest iseenesest on Opelil täna olemas kõik, mida vaja väga heaks maineks. „Eelarvamuste kütkeist tuleb vabaneda,“ oli müügidirektor kindel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Ja loomulikult - käesoleval aastal suudab automüügiäris edukas olla see, kes suudab ja julgeb muutuda aktiivseks ning hakata autosid müüma. See, kui kliendid leiavad ise meid ülesse ja tulevad ostusooviga salongi - seda ei saa pidada müügitööks. Sellisel juhul tuleb klient eeskujulikult ära teenindada. Aktiivse müügi all pean silmas julgust ja tahet minna ise salongist välja eesmärgiga leida ülesse potentsiaalsed kliendid,“ kommenteeris Tuisk olukorda autoturul.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele