Kuigi Eestis Peugeot’ müük kahaneb, siis
Ida-Euroopas kasvab Prantsuse autotootja turuosa turust kiiremini.
2007. aastal kasvas globaalne autoturg 4,9%, müüdi 68,4 miljonit sõiduautot, selgub ettevõtte majandustulemustest. Peugeot' ja Citroenide müük kasvas 1,9% ehk müüdi 3,4 miljonit prantslaste sõidukit. Neile kuulub 5protsendiline turuosa.
Ida-Euroopa autoturg kasvas 12,3%, 2007. aastal müüdi piirkonnas 1,2 miljonit sõidukit. Prantsuse autotootja müük kasvas 2007. aastal 15,6%, müüdi 132 500 autot.
Eestis on Peugeot' müüginumbrid langemas. ARK statistikast selgub, et 2008. aasta märtsis müüdi vaid 61 Peugeot' sõiduautot, mullu samal ajal müüdi neid 129 ehk langus 52%. Aprillis müüdi vaid 59 Peugeot'd.