Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kevad tõi Eesti Posti pähe linnukese
Eesti Post "alustab postkontorites postkastikampaaniat Mida nüüd!, et juhtida tähelepanu postkastide halvale seisukorrale või hoopis selle puudumisele".
Tuleb tunnistada, et lood on tõesti kurvad, kui postkastidel seisukord hoopistükkis puudub. Teate tagamaid selgitas postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult: "Kevad on aeg, kui minnakse maale suvemajja ning kapsa- ja porgandipeenarde vahel unustatakse postkast ning selle sisu sootuks."
Pressiteated lähevad aina jaburamaks. Vist on tõesti aeg Eesti Post maha müüa.
Autor: ÄP