• OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,14
  • OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,14
  • 08.07.08, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma: langetasime hindu juba aasta alguses

Prisma Peremarketi turundusjuhi asetäitja Reigo Rahumäe sõnul langetas kauplustekett hindu enim müüdud toodete seas juba aasta alguses ning seega pole Eesti Panga soovitus kaupmehele midagi uut.
"Prismas on juba aasta alguses toimunud hinnalangus enim müüdud toodete seas. Seega pole Eesti Panga soovitus kaupmehele midagi uut," kommenteeris Rahumäe Eesti Panga soovitust kaupade hindu alandada.
"Kuna Prisma Peremarketi eesmärk on olla soodsaim kauplus, oleme pigem enim müüdud toodetel katteid langetanud. Samas määravad kauba lõpphinna paljuski tootjad ja vahendajad. Kauplus saab küll mõningal määral mõjutada lõpphinda müügikattega, kuid lõviosa toote hinnast moodustab siiski tootjate ja vahendajate pakutav omahind, millega kauplus toote sisse ostab. Tootjate ja vahendajate poolse omahinna määravad omakorda ka transpordikulud, laokulud jne," rääkis ta.
Turundusjuhi kt märkis, et kui hindu pole võimalik alandada, siis tuleks tähelepanu pöörata efektiivsuse tõstmisele. "Kui viimaseid aastaid iseloomustas kiire majanduskasv ja palgatõus, siis tänases olukorras hakkab aina enam kaupmehi pöörama tähelepanu efektiivsusele," märkis ta.
"Teine märksõna alanud aastal on tarbijate senisest suurem keskendumine ostukorvi maksumusele. Tooraine ja kütuse hinna kiire tõus on pannud tootjaid oma toodete hindu kergitama ning kaupmehi pigem oma marginaale vähendama," lisas Rahumäe.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele