• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,05%6 446,87
  • DOW 300,01%44 948,48
  • Nasdaq −0,09%21 603,35
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,05%6 446,87
  • DOW 300,01%44 948,48
  • Nasdaq −0,09%21 603,35
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 10.07.08, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq’i poolaasta õllemüük kasvas 5%

Hoolimata ennustustest õlleturu languse kohta kasvas joogitootja A. Le Coq´i õllemüük I poolaastal võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5%, kokku rohkem kui 26 miljoni liitrini.
Ettevõtte kogumüük küündis esimesel poolaastal üle 68 miljoni liitri. Ekspordi maht kasvas esimese kuue kuuga 11%, jõudes ettevõtte kogumüügis 12,4 miljoni liitrini, teatas ettevõte.
A. Le Coq’i juhile Tarmo Noobile teeb heameelt tõsiasi, et hoolimata ennustustest õlleturu languses kohta, on A. Le Coq’i õllede müük kasvanud. „Peame oma ettevõtte tugevuseks pidevat innovatsiooni õllede tootearenduses ning näeme, et see on end ära tasunud. Selle suve alguseks uudse õlleserveerimise kontseptsiooni Extra Cold ning Eesti esimese dry-tüüpi õlle turuletoomine on tarbijate poolt omaks võetud, mis on viinud meie õllemüügi üle 26 miljoni liitri,“ kommenteeris Noop A. Le Coq’i edukat õllemüüki. Noobi hinnangul ei ole kehtestatud müügipiirangud A. Le Coq’ile negatiivset mõju õllemüügis avaldanud.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga jäid ettevõtte teiste segmentide kodumaised müügimahud samale tasemele või langesid veidi. A. Le Coq müüs siidrisegmendis 1,8 miljonit liitrit, long drinkide segmendis ulatus müüginumber ligi 5,4 miljoni liitrini. Aura mahlu ja mahlajooke müüdi 6,5 miljonit liitrit. Aura vee müügimaht oli 5,4 miljonit liitrit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele