• OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,16%6 644,31
  • DOW 300,44%46 270,46
  • Nasdaq −0,76%22 521,7
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 2251,74%47 661,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,4
  • OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,16%6 644,31
  • DOW 300,44%46 270,46
  • Nasdaq −0,76%22 521,7
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 2251,74%47 661,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,4
  • 13.10.08, 21:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq’il vähenes siidri müük 8%

Joogitootja A. Le Coq’il vähenes seoses sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõusuga siidri ja long drinkide müük võrreldes eelmise aastaga 8%.
Kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99 miljoni liitri, millest ligi 82,5 miljonit liitrit moodustas sisemaa müük. Ettevõtte nii sisemaa müük kui eksport vähenesid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 7%, teatas ettevõte.
„Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja long drinkide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ning lisas, et tervikuna on müügimahtude languse taga kehva ilmaga suvi ning majanduslangusest tingitud ostude vähenemine.
Ettevõtte juhi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7% , suutsime meie säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda antud turusituatsiooni silmas pidades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop, lisades, et samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coq’i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele