• OMX Baltic0,31%296,78
  • OMX Riga−0,13%914,69
  • OMX Tallinn0,24%2 038,22
  • OMX Vilnius0,31%1 208,58
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 100−0,06%9 095,73
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • OMX Baltic0,31%296,78
  • OMX Riga−0,13%914,69
  • OMX Tallinn0,24%2 038,22
  • OMX Vilnius0,31%1 208,58
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 100−0,06%9 095,73
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • 05.07.09, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Saab 9-5 tuleb siiski

Hoolimata segadusest Rootsi autotootja Saab ja tema emafirma General Motors tuleviku ümber jätkuvad uue Saab 9-5 testisõidud.
Automedia fotograafid tabasid Saabi esindusauto tugevalt maskeeritud eksemplari tegemas piduriteste Alpides. Tegu on Opeli uue kesklassi autoga Insignia samale veermikule loodud sedaaniga, mille välimuses domineerivad tugevalt kupeelikud jooned. Sama disainisuunda on juba kasutamas Mercedes (CSL), BMW (5GT) ning Audi (A7). Peamisteks konkurentideks on 9-5-l aga hoopis teised autod – Mercedes-Benz E-Class, Volvo S80, BMW 5-seeria.
Võrreldes olemasoleva mudeliga kasvab uus Saab 9-5 nii pikkuses, laiuses kui ka kõrguses. Tänu sellele peaks sõitjatelgi olema ruumi varasemast rohkem. Jõuallikate valik on võetud üle General Motorsilt, kuid Saabile kohaselt keskendutakse eelkõige turbolaadimisega jõuallikatele. Oodata on ka diiselmootorite lisandumist ning praegu trendikat hübriidjõuallikaga varianti.
Saab 9-5 ametlik debüüt leiab aset septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel, esimesed ametlikud fotod avaldatakse aga vahetult enne seda. Oodata on ka Saab 9-5 universaali sündi, kuid teadjate sõnul eelkäijast oma disainilt radikaalselt erineva auto debüüt jääb järgmisse aastasse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 7 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele