• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 09.07.09, 14:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiidfotod Riia kesklinnas reklaamivad Eestit

Riia südalinnas, Hotel de Rome'i esisel väljakul avatakse täna hiiglaslike fotodega vabaõhu kunstigalerii, kus eksponeeritakse reisisihtkohti üle Eesti.
Näitus pealkirjaga "Elamusi Eestist" on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse eestvõttel kokku pandud ühe tavalise Läti perekonna Ozolsi reisifotodest, mida illustreerivad nende reisipäeviku väljavõtted. "Kõige paremad ideed tulevad ju ikka elust endast. Kuna Eesti on lätlasele südamelähedane sihtkoht ja statistika näitab, et eelmisel aastal suurenes Läti turistide hulk Eesti majutusettevõtetes 7%, sündiski idee tutvustada Eestit läbi ühe Läti perekonna ringreisi vahetute muljete ja kogemuste," ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.
Fotonäituse kõrval alustab EAS Lätis ka Eestit kui mitmekesist, üllatavat ja lõbupakkuvat puhkusesihtkohta tutvustava reklaamikampaaniat, kus Riia linnapildis ja linnaliini bussidel paiknevad fotojäädvustused põnevamatest Eesti reisisihtkohtadest. Ideid ja marsruute aitab looduspuhkuseks koostada kampaania lätikeelne koduleht.
"Üle poole Eestit külastanud lätlastest on siin käinud rohkem kui kümme korda – see esitab meile ja turismiettevõtjatele hea väljakutse innovatiivsete lahenduste leidmiseks, et lätlaste huvi Eesti vastu ei väheneks. Üldjuhul pannakse ise kokku reisimarsruut ja külastatakse oma transpordi abil erinevaid regioone ja huvipakkuvaid vaatamisväärsusi," ütles Mutso. Uuringute põhjal hinnatakse kõige rohkem Eesti looduskauneid paiku ja tuntakse huvi meie kultuuri vastu, lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide ning Euroopa Regionaalarengufondi toel. Reklaamikampaania loovlahendused on välja töötanud reklaamiagentuur Kontuur Leo Burnett.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele