• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,54%45 008,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,54%45 008,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • 26.08.09, 21:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: R20 annab Golfile uue hingamise

Peagi on Euroopa teedel jõudmas Volkswagen Golfi mudelivaliku uus sportlik lipulaev, Golf R20.
Oma nimes mudelitähist R omanud sõiduk oli Golfi mudeliperekonnas nii mõnegi aasta vältel olemas: tegu oli VW Golf R32ga, mille kuuesilindriline V-mootor andis välja 250 hobujõudu. R20 aga tõstab lati täiesti uuele tasemel, pakkudes naudingujanulisele piloodile 270 hobujõudu.
Erinevalt R32st pole need hobujõud pärit kuuesilindrilise V-mootori sügavustest, vaid hoopis kaheliitrisest kütuse otsesissepritsega ning turbolaadimisega neljasest. Neist hobustest on enam kui piisavalt selleks, et kiirendada saja kilomeetrini tunnis veidi rohkem kui viie sekundiga. R20 maksimaalkiirus on aga elektrooniliselt piiratud 250 kilomeetriga tunnis.
Erinevalt oma eelkäijast on R20 vaid esirattaveoga, seega peaks tegu olema oluliselt elavama ja suuremat sõidunaudingut pakkuva masinaga, kui seda oli kergelt ülekaalulisusesse kanduv R32. Enda peamiseks konkurendiks ideaalilähedase Ford Focus RSi saav VW Golf R20 teeb ametliku debüüdi septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele