• OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,33%913,83
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,67
  • OMX Vilnius0,18%1 229,9
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 233,31
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,33%913,83
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,67
  • OMX Vilnius0,18%1 229,9
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 233,31
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • 27.10.09, 16:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Audi arendab luksuse uut taset

Neil Automedia fotodel on esmakordselt ilma maskeeringuta näha järgmisel aastal oma debüüti tegev Audi sedaanide lipulaev, luksuslik Audi A8.
Firmasisest tähistust D4/4H kandev auto peaks järgmisel aastal välja vahetama juba 2003. aastast tootmises oleva Audi A8 teise mudelipõlvkonna (tehasetähis D3/4E).
Kuigi väliselt on kaks autot vägagi sarnased, on tegu siiski täiesti uue sõidukiga. Selle veermik on sarnane Audi A4 omale, kuid A8 jaoks on seda laiendatud ning pikendatud. Võrreldes A4ga kasutatakse A8 kere- ja veermikudetailide puhul ka oluliselt rohkem magneesium- ja alumiiniumdetaile, seda loomulikult soovist vähendada auto kaalu ja nii parandada ökonoomsusnäitajaid.
Jõuallikate valikus jälgib Audi praegust praktikat ning keskendub eelkõige võimsatele diisel- ja bensiinimootoritele. Kindlasti ei loobu Audi A8 puhul ka ühes oma firmamärgist: nelikveost, mis A8-l on tõenäoliselt parim firma ajaloos.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele