• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.07.10, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota pikendab autode arendusaega

Massiliste turvariskide ilmnemisel on Toyota parema kvaliteedikontrolli eesmärgil pikendamas autode arendusaega umbes nelja nädala võrra.
Firma president Takesi Uchiyamada sõnas, et firma on õppinud probleemidest, mille tulemusel on tagasi teenindusse kutsutud ligi 8,5 miljonit sõiduautot, rõhutades vajadust aeglustada uute autode arendusprotsessi.
Uchiyamada sõnul kulub Toyotal keskmiselt 24 kuud uue auto turuletoomiseks Jaapanis. Sõltuvalt turust võib see aeg teistes riikides varieeruda, vahendab AP.
Toyota tippjuhid on tunnistanud, et firma laienes Ühendriikides liialt kiiresti enne tagasikutsumiste algamist. Firma esindajate sõnul on autotootja kvaliteedikontrolli tõhustamiseks võtnud rida uusi meetmeid kasutusele. Näiteks on Toyota tõstnud kvaliteedikontrolliga seotud inimeste arvu 50% võrra 1000 inimeseni. Lisaks on 100-inimeseline töögrupp suunamas tarbijate tagasisidet uute autode arendusse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaatamata edusammudele on maailma suurimat autotootjat endiselt ootamas üle 200 kohtukutse, mis on seotud defektsete autodega. Ühendriikide valitsuse sõnul võib viimasel kümnendil ootamatute kiirendusprobleemidega Toyotasid siduda koguni 93 inimese surmaga.
 
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele