• OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 225−1%38 937,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,2
  • OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 225−1%38 937,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,2
  • 02.02.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kogu tõde Facebooki kasutajaist

Maailma populaarseima sotsiaalvõrgustiku kohta on arvatud, et see on vaid teismeliste pärusmaa, kuhu kesk- ja vanemaealistel asja pole. Mida ütleb aga statistika Facebooki kasutajate kohta?
Facebooki (FB) kasutab 610 miljonit inimest, neist ligi 350 000 on Eestist. St enam kui 26% Eesti elanikest ja 36% siinseist internetikasutajaist on FB püsikunded. Nende näitajatega oleme maailmas 93. kohal. Esikohta hoiab USA (148 miljonit FB kasutajat). Eestlastest on enim FB kasutajaid vanuserühmades 18-24 (37%) ja 25-34 aastat (32%). Teismeliste osakaal on üllatuslikult väike ja vanemaid kui 65 aastat on kasutajate seas ka väga vähe. Sama lugu on USAs, kus pool kasutajaist on vanuses 18-34. Märgatavaim erinevus tuleb välja vanuserühmas 45-54 aastat: Ameerikas on selliseid FB kontoomanikke 12%, Eestis vaid 4%. Ka soolise võrdõiguslikkusega on FBs kõik korras - naisi on 55%. Muide, teatav naiste ülekaal valitseb enamikus riikides, mille kodanikud on FBga liitunud.
Facebooki algne idee ei olnud turundajaile uue kanali ehitamine, vaid luua maailma parim sotsiaalvõrgustik. Ent selle muutumine üheks olulisemaks reklaamikanaliks on loomulik ja loogiline - oma sõnumit tasub ikka levitada seal, kus on inimesed, kes seda märkavad. Kui kolmandik elanikkonnast on Facebookis, peavad seal järelikult olema ka ettevõtted, kes tahavad tarbijatele sõnumeid edastada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele