11. veebruar 2011 kell 10:30

Best Marketing Club'is arutatakse eduka reisibüroo saladusi

16. veebruari Best Marketing Club'is räägivad Estraveli kui turuliidri edufaktoritest ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ja arendusdirektor Matti Pruul.

Diskussiooni teema on "Milline võiks olla tuleviku edukaima reisibüroo teenindusvõrgu kontseptsioon?".

Arutelus osaleb ka Estraveli tegevdirektor ja juhatuse liige Anne Samlik. Estravel jagab oma sügavaimaid saladusi sellest, kuidas on saavutatud liidripositsioon ja kutsub klubis osalejaid visioneerima teemal – kuidas olla edukaim tulevikus.

TNS Emori uuringuekspert Aivar Voog räägib tarbijaturu trendidest euro tuleku valguses. Best Marketing Club on turundus- ja reklaamivaldkonna töötajatele mõeldud hommikukohvi vormis seminar, mis toimub kord kuus. Loe lisa Best Marketingi veebilehelt.

Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Hetkel kuum