Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mis teeb Eesti tuntuks ja mainekaks?

    Tallinna Lennujaama juhatuse liige, turundusdirektor Erik Sakkov rääkis hiljuti Äripäevas Eesti tuntusest ja mainest: kas Eestit teatakse, mida meist teatakse ja kas see on hea või halb. Neid arutlejaid on teisigi olnud. Siinkohal oleks paslik peeglisse vaadata.
    Väidan, et meie riigi tuntus ja maine on täpselt sellised, milliseks me neid ise kujundame - mida ja kuidas räägime-näitame välisturistile, kuidas ajame äri, milline on me elukeskkond ja milles väljendub me armastus oma maa vastu. Ühe väikeriigi tuntus on sõltuvuses nii tema juhtide valitsemisoskusest kui ka rahva soovist või tahtest olla uhked oma riigi üle ning seda vastavalt tutvustada. Kui me ise ei usu maasse, kus elame, ei usu välismaalane sellesse ammugi.
    Eesti riikliku turundamise eest seisab hea EAS, kes teeb selleks koostööd erinevate organisatsioonide ja ettevõtetega. Lähtume oma tegevustes ühtsest turunduskontseptsioonist, mis on antud kõigile vabakasutusse. Eesti turunduskontseptsiooni ja vajalikud materjalid leiab aadressil tutvustaeestit.eas.ee. Veebilehelt saab tasuta alla laadida video- ja pildimaterjali, Eesti brändi kujunduselemente, mida kasutada näiteks ettevõtte kodulehel või kaupluse vaateaknal, samuti uuringuid, fakte jm kasulikku infot Eesti kohta. Samuti on sinna kogutud soovitused, kuidas tutvustada Eestit turistile ja kuidas investorile. Lisaks aitab see meil, eestlastel, mõista oma olemust ja seda, mille poolest erilised oleme.
    Riigi tutvustamiseks turismisihtkohana viib EASi turismiarenduskeskus igal aastal ca 4,4 miljoni euro eest läbi erinevaid turundustegevusi, millest enamik läheb välisturundusele. EAS teeb iga-aastaselt lõpptarbijale suunatud turismikampaaniaid oma põhilistes sihtriikides Lätis, Soomes, Rootsis, Norras, Saksamaal, Suurbritannias ja Venemaal.
    Aitame tutvustada ka Eesti ärisektorit, et suurendada Eesti toodete ja teenuste eksporti ning kujundada riigi mainet erinevatel ärimessidel osalemisega. Lisaks tegelevad Eesti turundamisega EASi välisesindajad, et tõsta välisinvestorite huvi meie vastu. Ainuüksi möödunud aastal oli EAS 82 rahvusvahelise haardega teadus- või majandusürituse pea- või kaaskorraldajaks, mille raames oli ühtlasi võimalus tutvustada Eestit kui atraktiivset ja soodsa majanduskliimaga investeerimissihtkohta.
    Niisiis, kõik see saab teoks üksnes siis, kui me ise endasse usume ja oma võimalusi teadlikult kasutame. Seega - vaadakem peeglisse ja tutvustagem Eestit positiivses võtmes ja teadlikult.
    Autor: Marge Kari
  • Hetkel kuum
Artur Praun: ettevõtted hakkavad varem või hiljem omaenda digiprügisse uppuma
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Tesla juhi Hiina visiit kergitas aktsia hinda
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Valmistoidutootja tuli kahjumist välja
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.