• OMX Baltic0,32%293,73
  • OMX Riga0,35%914,04
  • OMX Tallinn0,06%1 963,44
  • OMX Vilnius0,21%1 230,28
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,11%9 237,83
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,32%293,73
  • OMX Riga0,35%914,04
  • OMX Tallinn0,06%1 963,44
  • OMX Vilnius0,21%1 230,28
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,11%9 237,83
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 24.01.12, 16:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tuleviku autod saavad voolu värvkattest

USA firma General Electric arendab tootmisküpseks lahendust, mis võimaldab tuleviku autodel saada voolu värvkattest.
Imepisikeste päikesepatarei elementide abil muudetakse tulevikus kogu auto värvipind üheks suureks päikesepatareiks, vahendas portaal auto24.ee väljaannet auto.de.
Saadud elektrienergiat kasutatakse auto abiseadmete voolutarbe rahuldamiseks.Seejuures on tulevikus võimalik toota ka teist värvi päikesepatareisid, kui seni domineerivad hallikad/sinised.
Voolu andvat värvi pole siiski niipea põhjust autoesindustest otsida, ainuüksi päikesepatareide värvi muutmise kallal on vaja teha veel vähemalt viis aastat tööd. Voolu andvat värvi on aga oodata alles aastaks 2020.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele