Sajad Eesti ettevõtted on Äripäeva kiirelt kasvavate firmade ehk gasellide edetabelisse mahtunud mitmel korral.
Plastitööstus töötab Taeblas peaaegu nagu leivatehas. Kui pagarid panevad taigna leivavormiga küpsema, siis Cipaxi töötajad sätivad naftatükke ehk plastigraanuleid samuti vormide sisse ja panevad kuuma ahju. Vormid ja ahjud, neid suuri masinaid on Taeblas tükki kolm, on küll natuke suuremad kui pagaritöökojas, ent toodangut annavad need kiirelt - 15 minutit ja uus ahjusoe plastanum on käes. Erinevaid tootevorme on Cipaxi tehases sadades - iga väiksema või suurema veetoru või plastikpaagi jaoks eraldi kujuga.
Rootslastele kuuluva Cipax Eesti mullune käive ületas ettevõte ajaloos esmakordselt 100 miljoni krooni piiri. "Aasta lõpp tundus, et vajub täitsa ära. Ma arvan, et meil oleks eelmise aasta tulemus veel parem olnud," nendib Cipax Eesti juht Kaido Sasse. Ta peab silmas võlakriisi laastavat mõju, mis tekitab majanduses ebakindlust, ja see avaldab mõju ka nende tellimustele. Kui aastal 2007 oli ettevõtte käive 75 miljonit krooni, siis 2010. aastal tõusis see pea 100 miljonini ja 2011 juba üle selle. "Jah, see aasta tuli veel 15% juurde," sõnab Sasse.
Kuidas seitsmekordne gasellfirma toimetab ja millise strateegiaga kasvab, loe Äripäeva paberlehest. Vajadusel osta
päevapilet või telli
leht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!