Maailma suurim arvutivõrguseadmete tootja Cisco Systems on suurendamas enda ettevõtetele mõeldud sotsiaalmeediavõrgustikku, kirjutab investors.com.
Kaks aastat tagasi, 2010. aasta juunis käivitas Cisco enda Quad sotsiaalmeediavõrgustiku teenuse, mis on suunatud ettevõtetele. Praegu kasutab seda 700 000 inimest, sealhulgas Cisco töötajad ning erinevad toodete tarnijad, kellede arvates on teenus suureks abiks koostööl ja suhtlemisel.
„Me nägime juba varakult selle teenuse mõju meie firma tegemistele ning koostööl põhinevatele tehnoloogiatele,” ütles Cisco turundusosakonna asepresident Leon Baranovsky. „See on jätk sellele mida me oleme juba alustanud ühendamaks inimesi läbi virtuaalkohtumiste, kiirsõnumite, IP-telefonide ja videote.”
„Kui Quad integreerida WebEx ja Cisco heli- ja videoteenustega, saab sellest väga huvitav vahend,” ütles Forrest Researchi analüütik Rob Koplowitz. „Enamus infotehnoloogia (IT) spetsialiste ei tea Quadist suurt midagi, kuid see on veel noor haru ning kindlasti tasuks Ciscol koht sisse võtta.”
Erinevalt Tibco Software ja Salesforce.com, ei paku Cisco teenust tasuta.
Peamiste klientidena näeb Cisco ettevõtteid sellistes tegevusharudes nagu finantsteenused, biotehnoloogia, tervishoid ning valitsuse agentuurid.
Seotud lood
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.
Enimloetud
1
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Hetkel kuum
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Tagasi Äripäeva esilehele