Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
BMW ja Mercedese sõda USAs
Saksa autotootjad on pidamas üle Atlandi ookeani omavahel armutut sõda. BMW suutis märtsis aastases võrdluses kasvatada müüki 18%, mistõttu suudeti esimeses kvartalis müüa 36 autot rohkem kui Daimlerile kuuluv Mercedes-Benz.
Läinud kuul kasvas nii BMW kui Mercedese müük, mis viitab, et võitlus USA parima luksusbrändi pärast kestab läbi terve 2012. aasta. Läinud aastal võttis selle tiitli BMW, kes lõpuks edestas Mercedest kõigest 2715 enam müüdud autoga.
"Me lähme rind rinna vastu," ütles Mercedese USA haru tegevjuht Steve Cannon intervjuus Bloombergile.
Läinud kuul tõusis BMW müük Ühendriikides 23 940 autoni, samas kui Mercedes kasvatas müüki 7% võrra, 23 134 autoni. Toyota Motorile kuuluva Lexuse müük kahanes 2,6% jagu, 20 140 autoni.
Pärast kolme kuud võttis juhtohjad enda kätte taas BMW, kes oli kahe esimese kuu järel Mercedesest 770 autoga maas. Esimese kvartaliga kasvas BMW müük 17%, 61 549 autoni. Mercedese suurendas müüki 15% jagu, jäädes BMW-le kolme kuu kokkuvõttes vaid 36 autoga alla. Lexuse müük kasvas 3,7%, 49 096 autoni.