• OMX Baltic−0,14%264,98
  • OMX Riga0,57%880,82
  • OMX Tallinn−0,03%1 688,06
  • OMX Vilnius0,00%1 017,98
  • S&P 5000,01%5 709,54
  • DOW 300,09%42 196,52
  • Nasdaq 0,08%17 925,12
  • FTSE 1000,26%8 312,08
  • Nikkei 2251,97%38 552,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,14
  • OMX Baltic−0,14%264,98
  • OMX Riga0,57%880,82
  • OMX Tallinn−0,03%1 688,06
  • OMX Vilnius0,00%1 017,98
  • S&P 5000,01%5 709,54
  • DOW 300,09%42 196,52
  • Nasdaq 0,08%17 925,12
  • FTSE 1000,26%8 312,08
  • Nikkei 2251,97%38 552,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,14
  • 17.07.12, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry paisus Baltikumi suurimaks

Eestis, Lätis ja Leedus juhtivaid sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriv Cherry Media kahekordistas esimese poolaasta brutokäibe 12,5 miljoni euroni.
Tänavuse aasta esimese kuue kuuga läks müügiks ühtekokku 12,48 miljoni euro väärtuses vautšereid, mida on üle kahe korra rohkem kui 2011. aasta samal perioodil, teatas firma.
Eestis üle poole turust kontrolliv ettevõte omab ja haldab veebikeskkondi Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ning Ciftylife.lv Lätis ja Beta.lt ning Grupinis.lt Leedus.
"2012. aasta brutokäibeks prognoosime 26-29 miljonit eurot,” sõnas Cherry Media grupi tegevjuht Aldas Kirvaitis, kelle hinnangul on Cherry Mediast saanud Baltikumi suurim e-kaubandusettevõte.
„Arvestades, et Cherry tähistas äsja oma teist sünnipäeva, oleme väga uhked, et suutsime 24 kuuga kasvada pisikesest idufirmast regiooni suurimaks e-kaubandusettevõtteks, millel on üle 120 töötaja, üle 4000 koostööpartneri ja sadu tuhandeid kasutajaid,” ütles Kirvaitis.
Aasta algusest on Cherry Media gruppi kuuluvatest sotsiaalsetest ostukeskkondadest ostetud ligi 1,2 miljonit vautšerit. Teine kvartal oli ettevõttele rekordiline – müüdi 6,7 miljoni euro väärtuses tooteid ja teenuseid, mida on 17% enam võrreldes esimese kvartaliga.
Cherry on olnud läbi aegade Baltikumi sotsiaalsete ostukeskkondade seas turuliider, kontrollides näiteks maikuus ligikaudu 60% turust Leedus, 58% Lätis ja 59% Eestis.
Juulis muutus ka omanikestruktuur: vähemusosaluse omandas George Shabadile kuuluv investeerimisettevõte Aladja Media Management, mis on BNSi ja Delfi üks asutajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 09.01.13, 11:57
CrazyDeal: kasvasime kolm korda
Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
Uudised
  • 09.01.13, 15:09
Chilli Deals: tänavu kasvab maht 60%
Chilli Deals OÜ tegevjuht Martin Aigro prognoosib tänavu chilli.ee mahtude kasvamist vähemalt 60-70%.
Uudised
  • 09.01.13, 07:29
Cherry duubeldas käibe
Sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriva ettevõtte Cherry Media möödunud aasta käibenumbriks osutus 27.5 miljonit eurot, mis on ligi kaks korda rohkem kui 2011. aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.10.24, 12:21
Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro – kõrgeima taseme fotograafia ja šokeerivad tehisintellekti vigurid
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele