• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 09.01.13, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CrazyDeal: kasvasime kolm korda

Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
"Täpseid 2012. aasta numberid me ei saa veel avaldada," märkis ta. Piibemanni sõnul olid poplaarseimad just söögipakkumised, spaapuhkused, iluteenused ja ka erinevad kaubad. Suurimaks konkurendiks Eestis peab Piibemann cherry.ee-d.
Piibemanni ütlusel peitub sooduskupongide edu saladus selles, et inimesed saavad läbi sooduskupongide avastada uusi teenuseid ja tooteid parima hinnaga.
CrazyDeali juht usub kasvu jätkumist ka sel aastal. "Ootame tugevat kasvu, eelkõige kaupade müügist," märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele