Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Chilli Deals: tänavu kasvab maht 60%
Chilli Deals OÜ tegevjuht Martin Aigro prognoosib tänavu chilli.ee mahtude kasvamist vähemalt 60-70%.
"Oleme teinud suuri investeeringuid, tagamaks soovitud kasv 2013. aastal," märkis ta.
"2012. aastal kasvas vautšerite müügikäive võrreldes aasta varasemaga kümnekordselt. Chilli.ee on 2012. aastal konkurentsiredelil tugevalt tõusnud. Seda eelkõige tänu kliendisõbralikule suhtumisele, turu stabiliseerumisele ja mahtude kasvatamisele," märkis ta.
"Kui 2011. aasta alguses oli Chilli.ee turuosa alla 1%, siis viimased kvartalid on see stabiilselt 20-25% piirimail," lisas Aigro.
Kõige enam soetatakse chilli.ee portaalis Aigro sõnul erinevaid meelelahutuse ja restoranidega seotud pakkumisi. Suurenema on hakanud ka trend erinevate toodete soetamise osas ja seetõttu avas Chilli Aigro kinnitusel esinduspoe 2012. aasta novembris.
Sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriva ettevõtte Cherry Media möödunud aasta käibenumbriks osutus 27.5 miljonit eurot, mis on ligi kaks korda rohkem kui 2011. aastal.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.