• OMX Baltic−0,69%300,3
  • OMX Riga0,2%888,65
  • OMX Tallinn−0,5%2 056,74
  • OMX Vilnius0,33%1 196,49
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,47%8 833,16
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • OMX Baltic−0,69%300,3
  • OMX Riga0,2%888,65
  • OMX Tallinn−0,5%2 056,74
  • OMX Vilnius0,33%1 196,49
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,47%8 833,16
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • 01.08.12, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henkeli müük kosus 6,4%

Henkeli teise kvartali müügikäive kasvas 6,4 protsendi võrra 4,2 miljardi euroni, suurim kasv tuli pesuvahendite ja kodukeemia valdkonnast.
Keemiaettevõtteteise kasum kasvas 18,6 protsendi võrra 609 miljoni euroni, teatas Henkel. Aasta esimesel poolel oli Henkeli müügikäive kokku 8,2 miljardit eurot ja kasum 1,16 miljardit eurot.
„Teises kvartalis jätkas Henkel heade majandustulemustega - saavutasime kasvu kõigis tegevusharudes, ühtlasi suurenes ärikasum. Oleme sellega teinud suure sammu 2012. aasta eesmärkide saavutamise suunas,“ kommenteeris tulemusi Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted. „Suureks väljakutseks on võla- ja majanduskriis mitmetes riikides, millega tuleb sisemiste protsesside ja struktuuri täiustamise kaudu kohaneda,“ lisas Rorsted.
Suurima kasvu teises kvartalis tegi Henkel pesuvahendite ja kodukeemia valdkonnas, mille müügikäive kasvas 1,147 miljardi euroni. Henkeli kosmeetikatoodete valdkonna müügikäive kasvas 921 miljoni euroni ja liimide valdkond 2,099 miljardi euroni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ida-Euroopa piirkonnas kasvas Henkeli müük 5,8 protsendi võrra, 771 miljoni euroni, millest suur osa tulenes headest tulemustest Türgi ja Venemaa turgudel.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele