Saksamaal on tegemist esimese autotehase sulgemisega Teise maailmasõja järel, vahendas agentuur Bloomberg.
Tehase sulgemisega tahab GM peatada kahjumite kuhjumise Euroopas, kus automüük on viiendat aastat languses. Tänavu prognoosib GM Euroopast kahjumit 1,8 miljardit dollarit.
Kehv seis Euroopa autoturul on sundinud ka Peugeot`d, Citroeni ja Fordi sulgema tehaseid Prantsusmaal, Belgias ja Suurbritannias.
Kolmanda kvartali seisuga on GMi Euroopa divisjon 1999. aastast firmale kahjumit toonud 17,3 miljardit dollarit.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.