• OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,95
  • OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,95
  • 08.02.13, 05:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis hüvesid pakutakse töötajaile?

Väiksemate hüvede hulka, mida Eesti firmad töötajaile pakuvad, kuuluvad kohv, tee, puuviljad ja peavalutabletid, ent lubatakse ka suuremaid soodustusi.
Näiteks on ASi Nortal juhatuse esimehe Priit Alamäe sõnul neil lisaks põhipalgale arvestatav hulk soodustusi ja hüvesid, mis toetavad firma eesmärki kujundada keskkond, kus inimesed tahaksid töötada.
"Meil on väga mugavad kontorid, kus inimesed saavad lisaks töö tegemisele mängida piljardit, lauajalgpalli ja käia saunas (seda küll väljaspool tööaega, et teisi ei häiriks) ning mugavad köögid lõunasöögi nautimiseks ja kolleegidega suhtlemiseks. Võimalus on külastada tasuta massööri ning meil on tasuta kohv, tee ja kakaojoogid, nädala alguses puuviljapäev ja nädala lõpus pakume töötajatele komme," loetles ta.
Alamäe sõnul kuulub üle 25 inimese toetusüksusesse, mis teeb iga päev tööd selle nimel, et inimesed end hästi tunneksid ja saaksid olmeküsimuste pärast muretsemata põhitööd teha.
Millised firmad peavad oma töötajaid tähtsaks ning kuidas nad seda teevad, kirjutab veebruarikuu Personali Praktik. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis.
Autor: Kaire Uusen, Indrek Kald

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele