ASile Kaubamaja valmistab peavalu liiga kõrge hinnakuvand, ütles ettevõtte turundusdirektor Anne-Liis Ostov.
Best Marketingi hommikuseminaril kaubamaja väljakutseist rääkides mainis Ostov ähvardavat elitaarset imagot. "Me ei taha olla ega olegi elitaarne – endiselt on kõik inimesed Kaubamajja oodatud," märkis ta. "Kaubamaja jaoks on liiga kõrge hinnakuvand peavalu valmistav teema. Tegelikult on meil müügil erinevas hinnaklassis tooteid – luksusbrändidest kuni soodsa hinnaklassini ja suvekleidi võib saada näiteks nii 490 kui ka 49 euroga," selgitas Ostov.
Suvel 2011 organisatsioonis toimunud ümberstruktureerimise järel alustati tema sõnul tööd hinnakuvandi langetamisega, tuues nii müügisaalis kui muudes kommunikatsioonikanalites rohkem esile soodsamat hinnaklassi.
Kaubamaja kontseptsiooni kohaselt pole seal müügil odavat kaupa a la Hinnapomm – on keskmine, kõrgem ja luksuskaup, rääkis Ostov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas ei pruugi hinnaklassieelistus alati kliendi kohta absoluutset tõde rääkida. "Tänapäeva tarbija kombineerib hinnaklasse – paneb selga H&Mi topi ning jalga Prada kingad," kirjeldas Ostov tarbijatrendi.
Loe pikemalt teemaveebist
Best Marketing.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!