Procter & Gamble avalikustatud majandusnäitajate järgi kasvasid ettevõtte tulud kolmandas kvartalis 7,6%, mis tulenes ettevõtte tekstiili- ja kehahooldustoodete müügikasvust.
P&G tegevdirektor, A.G Lafley, kes naases mais pensionilt teistkordseks tööülesannete täitmiseks on keskendunud ettevõtte põhiäri edendamisele ja firma iluäri parandamisele, mis toob sisse peaaegu 20 miljardit dollarit.
Viimasel perioodil on ettevõtte ilutoodete müük kasvanud 1%, mille lipulaevadeks on juuksehooldustooted, deodorandid, kosmeetikumid ja ihuhooldustooted.
P&G on vähendanud kulutusi ja kaotanud töökohti jõudmaks oma rivaalide produktiivsuse tasemele ja aidates rahastada firma arengut ja uute toodete juurutamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Hetkel on meil hea turuosa, mitmeid tugevaid uuendusi on aasta jooksul turule tulnud ning kulude kokkuhoid ja jõupingutused produktiivsuse osas on vilja kandnud,” ütles Lafley.
Ettevõte teatas oma kolmanda kvartali kasumiks 3,03 miljardit dollarit ehk 1,04 dollarit aktsia kohta; eelmisel aastal olid vastavad numbrid 2,8 miljardit dollarit või 96 senti aktsia kohta.
Müüginumbrid kasvasid 2,2% 21,21 miljardile dollarile.