• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • 22.01.13, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Line’i gaasilaev sõidab diislikütusel

Viking Line’i uus alus Viking Grace, mis maailma suurima gaasil töötava reisiparvlaevana on leidnud palju meediakajastust, alustas Läänemerel seilamist hoopis diislikütusel.
Põhjuseks asjaolu, et gaasifirma AGA suudab Viking Line’ile veeldatud maagaasi tarnida alles kõige varem selle aasta märtsi algusest, kirjutab Rootsi majandusleht Dagens Industri.
AGA spetsiaalne laev  Seagas, mida ehitatakse Viking Line’i uue aluse tankimiseks, ei ole Norra laevatehases veel valmis.
Viking Grace alustas sõitmist Stockholmi ja Turu vahelisel liinil 15. jaanuaril.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele