• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 27.11.13, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wazzap: selvekaupmeeste uut reaalsust juhivad allergikud

Suurte toidupoodide klientuur on teinud oma tarbimisharjumustes järsu muutuse, kaupluse edukust dikteerivad toiduallergikud ja pikaldased miljööd hindavad poodlejad.
Kaubandussektori käekäiku mõjutavad üha enam toiduallergiad – edu saadab neid selvekauplusi, kus on lai valik gluteeni- ja laktoosivabu tooteid, rääkis Selveri turundusdirektor Ruth Aarma täna toimunud turunduskoverentsil "Wazzap?".
"Kui allergikutele mõeldud tooted on lisaks laiale esindatusele ka poes hõlpsasti üles leitavad, on kliendid selle eest ääretult tänulikud, väljendades seda nii oma ostlemisharjumustes neis kauplustes kui avaldades tänu ka küsitlusankeetides," rääkis ta.
Samas on muutunud kliendid ostude sooritamisel ka analüütilisemaks, käies enne toote ostmist mitmel päeval järjest poest poodi, et leida just oma välja valitud lemmiktoode parima hinnaga, mitte lihtsalt odavaim toode.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kaupmehe uus reaalsus on see, et kliendil on aega käia mööda poode ning seda tehes ka ostukeskkonda ja teenindust hinnata. Klient tahab tunda end igas kaupluses püsikliendi staatuses ja igas ööklubis VIPina, tarbija enda poodi meelitamiseks ei saa kaupmehed üheski nendest aspektidest järeleandmisi teha," sõnas Aarma.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele