Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Wazzap: selvekaupmeeste uut reaalsust juhivad allergikud
Suurte toidupoodide klientuur on teinud oma tarbimisharjumustes järsu muutuse, kaupluse edukust dikteerivad toiduallergikud ja pikaldased miljööd hindavad poodlejad.
Kaubandussektori käekäiku mõjutavad üha enam toiduallergiad – edu saadab neid selvekauplusi, kus on lai valik gluteeni- ja laktoosivabu tooteid, rääkis Selveri turundusdirektor Ruth Aarma täna toimunud turunduskoverentsil "Wazzap?".
"Kui allergikutele mõeldud tooted on lisaks laiale esindatusele ka poes hõlpsasti üles leitavad, on kliendid selle eest ääretult tänulikud, väljendades seda nii oma ostlemisharjumustes neis kauplustes kui avaldades tänu ka küsitlusankeetides," rääkis ta.
Samas on muutunud kliendid ostude sooritamisel ka analüütilisemaks, käies enne toote ostmist mitmel päeval järjest poest poodi, et leida just oma välja valitud lemmiktoode parima hinnaga, mitte lihtsalt odavaim toode.
"Kaupmehe uus reaalsus on see, et kliendil on aega käia mööda poode ning seda tehes ka ostukeskkonda ja teenindust hinnata. Klient tahab tunda end igas kaupluses püsikliendi staatuses ja igas ööklubis VIPina, tarbija enda poodi meelitamiseks ei saa kaupmehed üheski nendest aspektidest järeleandmisi teha," sõnas Aarma.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.