Suurte toidupoodide klientuur on teinud oma tarbimisharjumustes järsu muutuse, kaupluse edukust dikteerivad toiduallergikud ja pikaldased miljööd hindavad poodlejad.
Kaubandussektori käekäiku mõjutavad üha enam toiduallergiad – edu saadab neid selvekauplusi, kus on lai valik gluteeni- ja laktoosivabu tooteid, rääkis Selveri turundusdirektor Ruth Aarma täna toimunud turunduskoverentsil "Wazzap?".
"Kui allergikutele mõeldud tooted on lisaks laiale esindatusele ka poes hõlpsasti üles leitavad, on kliendid selle eest ääretult tänulikud, väljendades seda nii oma ostlemisharjumustes neis kauplustes kui avaldades tänu ka küsitlusankeetides," rääkis ta.
Samas on muutunud kliendid ostude sooritamisel ka analüütilisemaks, käies enne toote ostmist mitmel päeval järjest poest poodi, et leida just oma välja valitud lemmiktoode parima hinnaga, mitte lihtsalt odavaim toode.
"Kaupmehe uus reaalsus on see, et kliendil on aega käia mööda poode ning seda tehes ka ostukeskkonda ja teenindust hinnata. Klient tahab tunda end igas kaupluses püsikliendi staatuses ja igas ööklubis VIPina, tarbija enda poodi meelitamiseks ei saa kaupmehed üheski nendest aspektidest järeleandmisi teha," sõnas Aarma.
Seotud lood
Kuigi Eestis toodetakse sealiha isegi rohkem, kui sellele jagub kohalikul turul nõudlust, ei julge tootjad Eesti köögi alustalaga liialt eksperimenteerida, et mitte üha nõudlikumaid lihasööjaid ehmatada.
Traditsiooniliste reisibüroode tähtsus väheneb üha rohkem online-keskkondade arvelt, sest reisiostjate seas levib veendumus, et iseseisvalt ilma bürootöötaja mõjutusteta saab reisi soodsamalt.
Apteekide põhiklientide hulka on jõudnud enam kui 30aastased mehed ning lemmikkaupade hulka tõusnud apteekide oma bränditooted.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele