Mari Mets • 27. november 2013 kell 13:41

Wazzap: apteegiäris annavad tooni omatooted ja 30+ mehed

Apteekide põhiklientide hulka on jõudnud enam kui 30aastased mehed ning lemmikkaupade hulka tõusnud apteekide oma bränditooted.

Tervisetoodete maaletoojatele valmistavad üha enam peavalu apteekide enda bränditooted, peaasjalikult toidulisandid ja vitamiinid, sest nende valik aina laieneb, kvaliteet ning hind on head, maaletoojatel on oma toodetega neile raske konkurentsi pakkuda, rääkis müügi- ja turundusteenuseid pakkuva ASi Sirowa Tallinn tootejuht Siiri Põldar turunduskoverentsil Wazzup?.

Hiljaaegu on apteegiäris muutunud ka nõudlus, sest apteekide klientuuri hulka on jõudnud üle 30aastased mehed. "Terviseteemaline suhtekorraldus ning ennetustöö on olnud viimastel aastatel väga kõva. Eesti mees on hakanud mõistma tervisealase ennetuse vajadust, ostes peamiselt sporditooteid, vitamiine ja toidulisandeid, kuid ka külmetusravimeid," selgitas ta.

Teiseks tugevaks tendendsiks nõudluse osas on ka naiste kolimine e-apteekidesse. "Kolm neljandikku e-apteekide klientidest on naised, sest seal on neil mugav osta tooteid, mida nad ei soovi apteekrilt üle leti küsida," märkis ta.

Hetkel kuum