• OMX Baltic0,31%293,71
  • OMX Riga0,25%913,12
  • OMX Tallinn0,01%1 962,58
  • OMX Vilnius0,38%1 232,38
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,03%9 230,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • OMX Baltic0,31%293,71
  • OMX Riga0,25%913,12
  • OMX Tallinn0,01%1 962,58
  • OMX Vilnius0,38%1 232,38
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,03%9 230,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • 12.02.14, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkov: meediaagentuuridel oli haltuura-aasta

Reklaamiagentuuri Der Tank juht Joel Volkov tunnustab Janeck Uibo mõtet tuua elevant kapist välja ja rääkida suu puhtaks kickbackidest.
"See artikkel Best Marketingis muutis põrandaaluseid hoovuseid rohkem, kui meediahangeldajad tunnistada julgevad või kliendid aru saavad," kirjutas Volkov Äripäeva teemaveebis BestMarketing.
"Sellel on otsene mõju meedia müümisele ja ostmisele tulevikus. Ma vähemalt loodan seda kõigest südamest, sest sellist haltuurat, nagu meediaagentuurid 2013. aastal tegid, on ikka väga raske minul kui loovagentuuri töötajal taluda," jätkas ta.
"Mul on väga kurb vaadata, kuidas päris mitmed mu kliendid on oma raha mõttetute meediamahtude peale põlema pannud selle asemel, et tellida kvaliteetsemat sisu."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe Joel Volkovi turundusaastale tagasivaatavat arvamuslugu "Vaalad, ärgake!" BestMarketingi lehelt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele