• OMX Baltic0,13%294,76
  • OMX Riga−0,22%914,91
  • OMX Tallinn−0,19%1 982,03
  • OMX Vilnius0,43%1 234,08
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,07%9 277,09
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%96,91
  • OMX Baltic0,13%294,76
  • OMX Riga−0,22%914,91
  • OMX Tallinn−0,19%1 982,03
  • OMX Vilnius0,43%1 234,08
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,07%9 277,09
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%96,91
  • 18.12.14, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas peaminister on liiga palju pildil?

Ehkki Stenbocki maja avalike suhete meeskonnale on ette heidetud peaministri liigset kajastamist fotos, peavad nad Stenbocki maja Facebooki lehte oluliseks peaministri kui institutsiooni tugiüksuse kanaliks, mistõttu seal on peaministrit ka keskmisest rohkem.
Taavi Rõivas.
  • Taavi Rõivas.
  • Foto: Andres Haabu
„Peaministri ametikohaga kaasneb tihe tegevusprogramm ja tema tegevuse läbipaistvust peame oluliseks ka riigi läbipaistvuse seisukohalt. Põhimõte on see, et need, kel huvi või vajadus kursis olla, saavad seda teha,” räägib kommunikatsiooniajakirja Kaja detsembrinumbris Tauno Tõhk, kes tegeleb valitsuse ja Stenbocki maja sotsiaalmeedia arendamise ja igapäevase sisu loomisega.
„Olukorras, kus tähelepanu on see piiratud ressurss, millele kõik sõnumiedastajad jahti peavad, on foto kasulik konksuna, mille abil inimese tähelepanu haakida, et talle siis vajaduse korral teksti kujul juba rohkem infot anda,” kirjutab ta.
Suurema osa fotosid teeb valitsuse ja Stenbocki maja avalike suhete meeskond ise, mõne üksiku jaoks palgatakse fotograaf väljast. Mõlemal juhul jääb keskmisest üritusest maha kümneid kuni sadu fotosid, mille seast tuleb välja valida vaataja jaoks huvitavad. „Reegel olgu, et pigem vähe ja häid kui palju ja igavaid fotosid,” räägib Tõhk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Kui näiteks mõnest peaministri osalusega üritusest fotoalbumit kokku paneme, proovin vaadata, et peaministrit poleks kümnest fotost rohkem kui kahel-kolmel. Meie lehe jälgijatele on selge, et esindame peaministrit ja seda ei pea iga fotoga eraldi meelde tuletama. Kangelased olgu pigem need, kelle juures peaminister käis.”
Loe peaministri kommunikatsioonist sotsiaalmeedias kommunikatsiooniajakirja Kaja detsembrinumbrist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele