Kuna ettevõtted ebaõnnestuvad tihti korraliku ekspordiplaani puudumise tõttu, siis otsustas kaubandus-tööstuskoda käivitada ekspordikoolituse.

- Kuidas jõuda välismaa turule?
- Foto: Reuters/Scanpix
Koda alustab 25. jaanuaril viiest moodulist koosneva koolitussarjaga Ekspordi Akadeemia, kus kaubanduskoja eksperdid ja välislektorid annavad ettevõtjatele ekspordi alustamiseks ja/või laienemiseks vajalikku infot. Lisaks saab kohapeal isiklikku konsultatsiooni oma ettevõtte ekspordivõimekuse parandamiseks.
Iga moodul keskendub lisaks ka ühele konkreetsele sihtturule: Suurbritannia, Ameerika Ühendriigid, Läti-Leedu, Soome ning Rootsi.
Ernst & Youngi 2015. aasta uuringust selgus, et Eesti ettevõtjate jaoks on eksportimisel peamiseks takistuseks sihtturu eripärad, nõrk konkurentsipositsioon sihtturul jm. Probleemina tunnetatakse mittepiisavat välismaist kontaktvõrgustikku (23 protsenti vastanutest), aga ka vähest müügi- ja turundusalast oskust (25 protsenti vastanutest).
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!