• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,5%39 472,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,48
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,5%39 472,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,48
  • 05.01.17, 09:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduskoda aitab ettevõtjal tõsta ekspordivõimekust

Kuna ettevõtted ebaõnnestuvad tihti korraliku ekspordiplaani puudumise tõttu, siis otsustas kaubandus-tööstuskoda käivitada ekspordikoolituse.
Kuidas jõuda välismaa turule?
  • Kuidas jõuda välismaa turule? Foto: Reuters/Scanpix
Koda alustab 25. jaanuaril viiest moodulist koosneva koolitussarjaga Ekspordi Akadeemia, kus kaubanduskoja eksperdid ja välislektorid annavad ettevõtjatele ekspordi alustamiseks ja/või laienemiseks vajalikku infot. Lisaks saab kohapeal isiklikku konsultatsiooni oma ettevõtte ekspordivõimekuse parandamiseks.
Iga moodul keskendub lisaks ka ühele konkreetsele sihtturule: Suurbritannia, Ameerika Ühendriigid, Läti-Leedu, Soome ning Rootsi.
Ernst & Youngi 2015. aasta uuringust selgus, et Eesti ettevõtjate jaoks on eksportimisel peamiseks takistuseks sihtturu eripärad, nõrk konkurentsipositsioon sihtturul jm. Probleemina tunnetatakse mittepiisavat välismaist kontaktvõrgustikku (23 protsenti vastanutest), aga ka vähest müügi- ja turundusalast oskust (25 protsenti vastanutest).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele