• OMX Baltic0,06%297,22
  • OMX Riga−1,36%903,6
  • OMX Tallinn0,03%2 036,34
  • OMX Vilnius0,27%1 217,91
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,42%9 138,9
  • Nikkei 2250,89%43 763,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,3
  • OMX Baltic0,06%297,22
  • OMX Riga−1,36%903,6
  • OMX Tallinn0,03%2 036,34
  • OMX Vilnius0,27%1 217,91
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,42%9 138,9
  • Nikkei 2250,89%43 763,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,3
  • 29.06.17, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurim vedude vahendaja ületas kasvuplaani

Eesti suurim ekspediitorfirma DSV Transport kasvas aasta esimeses kvartalis rohkem, kui planeeriti.
DSV Transport juhatuse esimees Jaan Lepp
  • DSV Transport juhatuse esimees Jaan Lepp
  • Foto: Andres Haabu
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et veoste ekspedeerimisega (jaotamisega) tegeleva DSV Transport ASi müügitulu suurenes 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 10 protsenti, 80,49 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 5,11 miljoni võrra, 8,36 miljoni euroni (+157 protsenti).
Ettevõtte juhatuse esimees Jaan Lepp ütles, et selle aasta esimene kvartal algas vastuoluliselt, sest veomahud Skandinaavia suundadel suurenesid oluliselt, samas Kesk- ja Lääne-Euroopa suundadel märkimisväärset kasvu ei olnud.
Kokku kasvas DSV esimese kvartali käive võrreldes eelmise aastaga 10,3 protsenti, mis on rohkem, kui plaaniti. "Nii et meie veomahtude kasv kinnitab statistikaameti avaldatud Eesti majanduse tublit I kvartali SKP kasvu, mis oli 4,4 protsenti," sõnas Lepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtte juht märkis ka, et selle aasta esimest kolme kuud iseloomustab veel vedajate ja ekspedeerijate kasumimarginaalide langus Kesk- ja Lääne-Euroopa veosuundadel. "Erinevate riikide alustatud kampaaniad töö- ja puhkeaja seaduste karmistamisel ja katsed reguleerida autojuhtidele makstavat töötasu on viinud olukorrani, kus seal sõitvate autode arv on vähenenud ja koos sellega ka kasumlikkus langenud," kirjeldas Lepp olukorda. 
DSVs on töötajaid mõnevõrra rohkem kui möödunud aastal ja keskmine töötasu jäänud enam-vähem eelmise aasta tasemele.
Ettevõte kuulub rahvusvahelisse Taani kontserni DSV A/S, mis on noteeritud Kopenhaageni börsil.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele