Probleem ei peitu mitte niivõrd selles, et Läti parlament võttis möödunud sügisel vastu erajuhte ja sõidujagamist reguleeriva seaduse, küll aga asjaolus, et sellel nädalal avaldati turuosalistele tutvumiseks rakendusaktid, mis lähevad Taxify hinnangul algse seadusega olulisel määral vastuollu.
Autojuhtidele nõutakse nende kohaselt varasemalt seaduses ette nähtud ühe litsentsi asemel kolme litsentsi – firma, autojuhi ja auto litsentsi.
Taxifyle kui platvormile on tekkinud aga veelgi ootamatum nõue - hoida servereid Lätis. Taxify kaasasutaja Martin Villigi sõnul on see aga väga keeruline globaalsetele platvormidele, mis kasutavad suuri rahvusvahelisi serverikeskusi – näiteks Amazon AWSi –, mida Lätis ei eksisteeri.
"Suhtleme Lätis ministeeriumide ja maksuametiga, et jõuda mõistliku kompromissini, mis võimaldaks erinevatel platvormidel ja erajuhtidel seaduse algse mõttega kooskõlas teenuseid pakkuda," ütles Villig
Postimehele.