Indrek Mäe • 10 oktoober 2019
Uudised
Ainult tellijale

Salarelv turunduses: jutusta lugu

Logo suurel ekraanil jääbki vaid logoks. Selleks. et kaubamärgi taga peituv toode päriselt kliendini jõuaks, tuleb see siduda tema vajaduste ning emotsioonidega, leiti Helsingis Nordic Business Forumil.

Nordic Business Forumil oli üheks teemaks turundus.  Foto: EPA

„Ettevõtted raiskavad miljardeid sellele, et saada oma logo jalgpalli MMi väljaku äärde särama, kuid seda logo nägevad inimesed ei pruugi selle särava logoga mitte kuidagi samastuda,“ kirjeldas StoryBrandi tegevjuht Donald Miller reklaaminduses tehtavat viga.

Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Hetkel kuum