• OMX Baltic0,05%295,55
  • OMX Riga−0,1%920,39
  • OMX Tallinn−0,05%2 006,33
  • OMX Vilnius0,3%1 233,66
  • S&P 5000,83%6 502,08
  • DOW 300,77%45 621,29
  • Nasdaq 0,98%21 707,69
  • FTSE 1000,42%9 216,87
  • Nikkei 2250,82%42 927,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,89
  • OMX Baltic0,05%295,55
  • OMX Riga−0,1%920,39
  • OMX Tallinn−0,05%2 006,33
  • OMX Vilnius0,3%1 233,66
  • S&P 5000,83%6 502,08
  • DOW 300,77%45 621,29
  • Nasdaq 0,98%21 707,69
  • FTSE 1000,42%9 216,87
  • Nikkei 2250,82%42 927,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,89
  • 07.01.20, 08:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltic on ajakavast poolteist aastat maas

Rail Balticu projekti elluviimine on prognoositust poolteist aastat maas ning esimese rahastusleppe eelarvet on ületatud 59 miljoni euro võrra, selgub kolme Balti riigi auditiasutuste ühisauditist.
Rail Balticut ehitavad kolm Balti riiki pole mõelnud alternatiivsete rahastamisprognooside ega juhtimisprobleemide lahendamise peale.
  • Rail Balticut ehitavad kolm Balti riiki pole mõelnud alternatiivsete rahastamisprognooside ega juhtimisprobleemide lahendamise peale.
  • Foto: Liis Treimann
Kuue miljardi eurose projekti juhtimise rollid, ülesanded ja protseduurid on enamjaolt paika saadud, kuid juhtimise ebaefektiivsus võib viia selleni, et ületatakse nii kokkulepitud eelarvet kui ka ajakava, hoiatasid kolm riigikontrolliasutust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 12:45
Valdo Kalm: rohelahendused meelitavad kohale uued ärivõimalused
Tallinna Sadama eesmärk on olla Läänemere uuendusmeelseim sadam, sest innovatsioon ja keskkonnasõbralikkus loovad konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele