• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,62%6 629,75
  • DOW 30−0,55%46 001,03
  • Nasdaq −0,55%22 544,4
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,62%6 629,75
  • DOW 30−0,55%46 001,03
  • Nasdaq −0,55%22 544,4
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • 05.02.22, 16:02

Harju Elektri juht: otsustajatel tuleb pikaajalisi lahendusi otsida

Kõrgete energiahindade leevendusmeetmed on küll tervitatavad, aga siiski lühiajalised, mistõttu tuleks otsustajatel nüüd keskenduda pikaajaliste lahenduste otsimisele, arvas Harju Elektri juht Tiit Atso.
Harju Elektri juht Tiit Atso
  • Harju Elektri juht Tiit Atso
  • Foto: Liis Treimann
Atso rääkis Tööstusuudiste tööstusjuhtide küsitluses, et elektrihinna tõus mõjutas Harju Elektrit kuni kolmanda kvartalini, sest hiljem õnnestus ettevõttes elektrihind mõistlikul tasemel fikseerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele