Elektriline EQS SUV teeb oivaliselt seda, mida jõmakalt mersu maasturilt ootakski. Ja siis jälle ei tee.
Kas see ongi maailma vaikseim auto? Kui ka pole, siis ei saa EQS SUV palju maha jääda. Oksüümoron "kõrvulukustav vaikus" iseloomustab seda hästi.
Mercedese elektriliste mudelite lipulaev sõidab fantastilise mugavusega. Tõsi, eeldusel, et uskumatult tüütutele juhiabidele – ja neid on terve rügemendi jagu – on antud korraldus vabalt võtta. Õnneks ei tule enamikule neist toda käsku iga käivitamise järel korrata.
Seejärel esile pääsevas komfordis mängib esmaklassiliselt madal müratase olulist rolli, aga mõnusust lisavad paljud teisedki elemendid kassipojalikult pehmete kuklapatjadeni välja. EQS SUVga võiks vabalt Tallinnast Vilniusesse ärikohtumisele nuusata, tehes võib-olla ühe 10minutilise peatuse, kuid … Selle juurde tuleme veel tagasi.
"Auto|Piloot" on rubriiginimi, mida Äripäev edaspidi autoarvustuste juures kasutab. Uudse hindamissüsteemi selgituse ja EQS SUV-le antud hinded leiab artikli lõpust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viies Range Rover kannab suuresti samu väärtusi, mis selle eelkäijadki, olgugi et edevust keerati veelgi peale.
Äripäeva ajakirjaniku mitu päeva Lamborghini Urusega
Lamborghini supermaasturi maailmas ei ole vähem rohkem. Rohkem on rohkem. Alati.
Bentley luksuskupees on autotööstuse ajaloo ühe legendaarsema juhi ja vaieldamatu geeniuse Ferdinand Piëchi vaimu.
„Pean end pragmaatiliseks inimeseks. Jätkusuutlikkus on mulle tähtis teema, aga selle saavutamisel tuleb balansseerida julgeoleku, majanduse ja konkurentsivõime küsimuste vahel,“ tõdeb Creditinfo Eesti tegevjuht ja Rohetiigri nõukoja liige Elari Tammenurm.