Kriis on võtnud inimestelt isu ja võimalused ostelda, ainsa erandina õitseb automüük.

- Autode müügikampaaniad ja käibemaksu tõus aasta alul kergitas aasta lõpus tugevalt käivet
- Foto: Andres Haabu
Aastalõpp on traditsiooniliselt kallite kingituste soetamise aeg, aga nii polnud see möödunud aastal. Detsembri statistikast selgub, et arvuti- ja raamatupoed tegid 16% väiksema müügimahu kui aasta tagasi. Rahas tähendab see 10 miljonit eurot vähem kui aasta varem. Samas joones kulges ka sügis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui ettevõtte soov on tulevikus äri edasi ajada, ja vähesed ettevõtted on üles seatud vaid paariks aastaks, siis jätkusuutlikkusega lihtsalt peab tegelema,“ rõhutab Paulig Grupi turunduse valdkonna juht Mariell Toiger.