• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,1%6 737,57
  • DOW 301,17%46 729,12
  • Nasdaq 1,41%23 000,79
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,1%6 737,57
  • DOW 301,17%46 729,12
  • Nasdaq 1,41%23 000,79
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • 04.07.24, 08:32

Tööstustoodangu langus pidurdus, eksport isegi kasvas

Lootusetuna tundunud tööstustoodangu langus on pidurdunud ja tööstuse eksport isegi veidi kasvanud.
Toiduainete tootmine kasvas mais pea 7%. Foto on illustratiivne.
  • Toiduainete tootmine kasvas mais pea 7%. Foto on illustratiivne.
  • Foto: Valmar Voolaid
Tänavu mais kahanes tööstustoodangu maht võrreldes mulluse maiga 1,2%, teatas statistikaamet. Aprillis vähenes tööstustoodangu maht aasta tagusega 4,7%.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.24, 08:30
Töötleva tööstuse toodangu maht kahanes enamikus valdkondades
Aprillis vähenes tööstustoodangu maht võrreldes mulluse aprilliga 4,7%, töötlevas tööstuses mõõdeti miinuseks 5,7%, teatas statistikaamet.
Uudised
  • 20.06.24, 08:23
Tööstuse tootjahinnad langesid aastaga
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks langes maikuus võrreldes eelmise aasta sama ajaga 1,6%, eelmise kuuga võrreldes kasvas indeks 1,0%.
Uudised
  • 20.05.24, 08:14
Tööstuse tootjahinnad tegid kuuga tõusu
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis aprillis võrreldes märtsiga 0,3%, kuid langes aastaga 2,9%.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele