• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • 01.10.09, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luubikampaania – aasta turundustegu tehtud!

Üks esileedi ühe ajakirjaniku abiga tegid ära midagi, mida selleks loodud organisatsioonid pole enama kui kümne aastaga suutnud – pannud suure hulga inimesi mõtlema sellele, mida oma ostukorvi panna ja mida mitte panna, kirjutab Jaedisain OÜ partner Tiina Teemägi.
See tegu võiks vabalt võita aasta turundusteo sotsiaalkampaania kategooria, vaatamata sellele, et planeeritud kampaaniat, eelarveid, buklette, konverentsi-seminare ega reklaamnägusid poplauljate ja tippsportlaste näol ei olnudki. Inimesed, kes ei olnud Eesti lemmiktoodete seas varitsevatest transrasvadest ja muudest keemia-lisanditest kuulnudki, said loodetavasti mõtlemisainet ja siit edasi on igaühe enda asi ja vastutus – kuidas suhtuda ja sellele vastavalt ka tegutseda.
Kui sellele „kampaaniale“ midagi ette heita, siis ehk vastandumist (Evelin vs Kalev või ökošokolaadi osta jaksav vs mittejaksav), mille tulemuseks on pea alati (nii ka seekord) vastuseis ja vaenlased. Kindlasti on aga nii mõnigi klient rohkem, kes hakkab nüüd teadlikumalt enne ostmist kauplustes toodete koostisosade markeeringuid lugema.
Ent selleks, et neid mikroskoopilisi teavitusi siltidelt välja lugeda näeks, oleks vaja viia ellu kampaania teine osa, näiteks varustada poodides ostukärud ja –korvid luupidega, ketikestega kinnitatult. No ja siit edasi on võimalik luupide käepidemetele müüa meediapindasid. Et järgnevad turundusteod saaksid sündida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikli autor on Tiina Teemägi, Jaedisaini partner ja kujunduskunstnik, eelistab eestimaist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele