• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • 01.10.09, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luubikampaania – aasta turundustegu tehtud!

Üks esileedi ühe ajakirjaniku abiga tegid ära midagi, mida selleks loodud organisatsioonid pole enama kui kümne aastaga suutnud – pannud suure hulga inimesi mõtlema sellele, mida oma ostukorvi panna ja mida mitte panna, kirjutab Jaedisain OÜ partner Tiina Teemägi.
See tegu võiks vabalt võita aasta turundusteo sotsiaalkampaania kategooria, vaatamata sellele, et planeeritud kampaaniat, eelarveid, buklette, konverentsi-seminare ega reklaamnägusid poplauljate ja tippsportlaste näol ei olnudki. Inimesed, kes ei olnud Eesti lemmiktoodete seas varitsevatest transrasvadest ja muudest keemia-lisanditest kuulnudki, said loodetavasti mõtlemisainet ja siit edasi on igaühe enda asi ja vastutus – kuidas suhtuda ja sellele vastavalt ka tegutseda.
Kui sellele „kampaaniale“ midagi ette heita, siis ehk vastandumist (Evelin vs Kalev või ökošokolaadi osta jaksav vs mittejaksav), mille tulemuseks on pea alati (nii ka seekord) vastuseis ja vaenlased. Kindlasti on aga nii mõnigi klient rohkem, kes hakkab nüüd teadlikumalt enne ostmist kauplustes toodete koostisosade markeeringuid lugema.
Ent selleks, et neid mikroskoopilisi teavitusi siltidelt välja lugeda näeks, oleks vaja viia ellu kampaania teine osa, näiteks varustada poodides ostukärud ja –korvid luupidega, ketikestega kinnitatult. No ja siit edasi on võimalik luupide käepidemetele müüa meediapindasid. Et järgnevad turundusteod saaksid sündida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikli autor on Tiina Teemägi, Jaedisaini partner ja kujunduskunstnik, eelistab eestimaist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele