Aeg on oma tooteportfell vegani pilguga üle vaadata
Taimne vorst Horvaatias Zagrebis vegantoodete messil.Foto: Pixsell/Scanpic
Vegan- ehk loomasõbralikult toodetud kaupadest on saanud globaalne miljarditurg (eesotsas liha- ja piimaasendustoodetega), mistõttu tasub seda sihtgruppi tundma õppida, kirjutavad Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turismiteenuste assistent Marit Piirman ja magistrant Tairi Tuisk.
Majandusanalüütikute sõnul kasvab lihaasendustoodete turuväärtus selle kümnendi lõpuks hinnanguliselt 140 miljardi dollarini. Seda kinnitavad ka toiduainetööstuse gigandid nagu Nestle, Tesco ja Unilever, kes töötavad välja taimseid toiduaineid, maailmakuulsad kõrgmoebrändid, nagu Calvin Klein, Versace, Gucci, Giorgio Armani, H&M jpt, kes võtsid klientidele vastutulekuks karusnaha asemel kasutusse kunstnaha või siis rahvusvahelised kiirtoidubrändid, nagu McDonald’s, KFC ja Hesburger, kes pakuvad oma menüüs taimseid valikuid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.